- Toon inschrijfformulier: Nee
- pre-publish: Nee
Software Downloads
Maak uw keuze in naastgelegen menu en maak gebruik van de mogelijkheid software te downloaden. Zoekt u andere software? Stuur uw verzoek via ‘persoonlijk advies’ en een van onze medewerkers helpt u dan verder.
- Toon inschrijfformulier: Nee
- pre-publish: Nee
SUPPORT
In deze website treft u op produktnivo de betreffende documentatie van de produkten aan. Meer specifieke zaken hebben we voor u hieronder verzameld. De meest geraadpleegde handleidingen in de meest actuele versie vindt u hieronder. En wanneer u op zoek bent naar nog een andere handleiding, dan voegen we die graag aan ons overzicht toe zodat u een volgende keer wel direkt toegang heeft tot deze informatie. Een kort verzoek aan
- Toon inschrijfformulier: Nee
- pre-publish: Nee
RMA Retouren en Reparaties
RMA - retourprocedure:
Een defect dat valt onder de geldende garantie, beschadigde producten/verpakking, DOA (dead on arrival),
juiste artikel besteld en verkeerde artikel geleverd gekregen, defect met verzoek te repareren.
Dit kan allemaal aanleiding vormen om gebruik te maken van onze RMA-retourprocedure.
Onze medewerkers helpen u graag met het afhandelen van ongemakken aan uw zijde met betrekking tot aangeschafte apparatuur.
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn brengen wij onderstaande punten onder uw aandacht:
- Zend uw defecte product(en), omruil en reparatie retour met RMA-formulier [Ondertekend]. Volledig ingevulde RMA-formulieren worden direct in behandeling genomen.
- Ons antwoord inclusief RMA-nummer ontvangt u binnen 1 werkdag per e-mail.
- Zend uw retour product compleet en in originele verpakking en onbeschadigd retour met een kopie van het RMA-formulier. Vermeld tevens het RMA-nummer in uw begeleidende brief.
- Toon inschrijfformulier: Nee
- pre-publish: Nee
ADVIES NODIG
Op zoek naar hulp, assistentie, gedegen advies of wilt u weten hoe ‘dat bij ons werkt’? Neem dan gerust kontakt met ons op: telefonisch via 0346-594555 of via onderstaand invulformulier en wij nemen binnen 1 werkdag kontakt met u op. Formulier: Bedrijf: Vestigingsplaats: Naam: Telefoonnummer waarop u het best bereikbaar bent: Onderwerp: Vrij invoerveld eronder
- Toon inschrijfformulier: Nee
- pre-publish: Nee
Service & Support
In deze website treft u op produktnivo de betreffende documentatie van de producten aan. Meer specifieke zaken hebben we voor u verzameld onder categorieën toepassingen en software. En wanneer u op zoek bent naar een ander document en dit niet op onze site hebt aangetroffen, dan voegen we die graag toe zodat u een volgende keer wel direct toegang heeft tot deze informatie.
Wij vinden service heel erg belangrijk. U mag dit zelfs van ons verwachten want onze service reikt ver. Wanneer uw met Vierpool gerealiseerde oplossing technische support vereist dan kunt u rekenen op een adequate en vakkundige telefonische helpdesk. Indien nodig plannen wij direct een afspraak met een technisch specialist om u op locatie van dienst te zijn. Dit is slechts een voorbeeld van de adequate service die u van Vierpool kunt verwachten.
Op zoek naar hulp, assistentie, gedegen advies of wilt u weten hoe ‘dat bij ons werkt’?
Neem dan gerust contact met ons op:
Telefonisch via 0346-594555
Per email via