RMA Retouren en Reparaties

RMA - retourprocedure:

Een defect dat valt onder de geldende garantie, beschadigde producten/verpakking, DOA
(dead on arrival), juiste artikel besteld en verkeerde artikel geleverd gekregen, defect met verzoek te repareren.

Dit kan allemaal aanleiding vormen om gebruik te maken van onze RMA-retourprocedure.

Onze medewerkers helpen u graag met het afhandelen van ongemakken aan uw zijde met betrekking tot aangeschafte apparatuur.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn brengen wij onderstaande punten onder uw aandacht:

  • Zend uw defecte producten, omruil en reparatie retour met RMA-formulier [Ondertekend]. Volledig ingevulde RMA-formulieren worden direct in behandeling genomen.
  • Ons antwoord inclusief RMA-nummer ontvangt u binnen 1 werkdag per e-mail.
  • Zend uw product compleet en in originele verpakking retour met een kopie van het RMA-formulier. Vermeld tevens het RMA-nummer in uw begeleidende brief.
Deel deze pagina via:
HET LAATSTE NIEUWS
het volledige nieuwsarchief
PRODUCTEN & DIENSTEN
CONTACT
routeplanner
Studio 16 Websolutions webbouw & online marketing
test